Ga jij in 2022 mee op onvergetelijk avontuur? In vijf etappes fietsen we van Nederland naar Berlijn. In totaal fietsen we 750 kilometer langs idyllische dorpjes, slingerende wegen en waanzinnige natuur. Op de laatste dag zullen we met bubbels in de hand finishen bij de Brandenburger Tor. Per dag fietsen we gemiddeld 150 kilometer en daarbij zijn uitdagende klimmen opgenomen in deze prachtige route. Doe individueel of als team mee en fiets samen met je collega's, familie of vrienden naar de Brandenburger Tor.

Meer info & inschrijven

€ 38.544 opgehaald
Laatste donatie 19-02-2020 | 11:46
€ 19.846 Donatie

Hartstichting

Iedereen een gezond hart, dat is de droom van de Hartstichting, want een gezond en sterk hart is de motor achter je dagelijkse portie energie. Al meer dan 55 jaar ondersteunen wij alle harten van Nederland. We investeren in onderzoek en innovaties op het gebied van preventie en zorg, maar net zo belangrijk vinden wij het om je te helpen jouw hart te kennen en er goed voor te zorgen. Op die manier zetten we samen stappen naar een gezond hart voor iedereen. Jij doet toch ook mee?